Tisztelt Üveges Bálint Áron Úr!
Köszönettel vettük az OTPdirekt Internetes szolgáltatáshoz küldött levelét. Érdeklődésére az alábbiakról szeretnénk tájékoztatni:
Az illetékes szakterülettől kapott tájékoztatás szerint a megújult Internetes szolgáltatás Machintos gépeken megbízhatóan jelenleg csak a Firefox böngészővel vehető igénybe. Tapasztalataink szerint pl. Safari böngészővel a szolgáltatás nem működik.
Javasoljuk ezért, hogy próbálja meg szolgáltatásunkat Firefox böngészővel elérni, melyet ingyenesen letölthet a www.firefox.com oldalról. A letöltéshez szükség esetén vegye igénybe számítástechnikai szakember segítségét.
Számítógépes fejlesztőkkel együttműködve bankunk már vizsgálja annak lehetőségét, hogy a szolgáltatás más böngészők esetén is sikeresen elérhető legyen, ennek várható időpontjáról azonban nem rendelkezünk információval.
Köszönjük türelmét és megértését.
Az OTP Bank Nyrt. szolgáltatásaival kapcsolatban a továbbiakban is állunk az Ön szíves rendelkezésére.
Tisztelettel:
Az OTP egy napon belül válaszolt és ez így nagyon korrekt - formailag is. Azt hiszem rájöttek, hogy nem csak a "mit mondunk" hanem a "hogyan mondjuk" is számít.