HTML

Das Model

Tech, zene, közélet, politika talán. Személyes nem igazán.

Greader Shared

Nincs megjeleníthető elem

Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Flickr

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Podcast: Oi Va Voi

2007.02.09. 15:23 Balint

Az Oi Va Voi-nak nálam külön története van. Még 2003 környékén hallottam róluk, azt hiszem a szigeten léptek fel - de akkor nem jutottam ki rájuk. Moloko-ra viszont igen, de ez egy másik történet. Tehát Oi Va Voi. Megpróbáltam beszerezni őket, de sehol semmi. A filecserélők cserben hagytak. El is feledtem az esetet, egészen tegnapig, amikor a Tilos Rádión a Szakácstolvajban egy nagyon jó dal után Papó azt mondta: Ez volt az Oi Va Voi. Ismét tettem egy próbát és láss csodát, demonoidon fenn volt!

Maga a zene világzene, modern, elektronikus hatások, népzene, jiddish, magyar, székely, cigány, amit akarsz. Tökéletes. Valahol a Zero 7 környékén van nyugiságban, de sokkal érzelmesebb, sokkal mélyebb.

 


powered by ODEO

 

2 komment

Címkék: folk magyar world music zsido gipsy jewish jiddish oi szekely va voi

A bejegyzés trackback címe:

https://dasmodel.blog.hu/api/trackback/id/tr29175180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sideburns (Bálint) 2007.02.05. 11:08:31

Moloko-ról írok egy posztot, nem olyan egyszerű, hogy azt mondjam: Jó. :-)

mozes66 (mozes66@gmail.com) 2007.02.05. 11:08:31

Bezzeg mióta én járok Szigetre, azóta nincs Moloko. Mesélj, milyen volt?

(Oi Va Voi meg letöltöm :)
süti beállítások módosítása