HTML

Das Model

Tech, zene, közélet, politika talán. Személyes nem igazán.

Greader Shared

Nincs megjeleníthető elem

Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Flickr

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Bites their tongue

2008.05.07. 23:16 Balint

Felkészültem egy fos nap lezárására és behűtöttem a világ legdrágább sörét. Írtam ezt tegnap, de elaludtam. Cserébe a mai sem volt sokkal kiemelkedőbb, viszont egy kicsit megnyugodtam a határidős őrületeket illetően. A világ legdrágább söre itt habzik mellettem és 9,5%-val könnyű álmot ígér.

Megpróbálok az előttem álló feladatokra koncentrálni, habár megoldásuk nem jelent választ semmire sem, csupán újabb kérdések sorát hozzák elő. Közben folyamatosan kavarognak bennem emlékek, álmok, vágyak és elképzelt események. Ez utóbbiak pedig az emlékekhez kapcsolódnak és egy másik, furcsa és valószínűtlen valóságot képeznek, de mindig csak egy lépés távolságig, mert ott véget ér az, amit én tennék.


powered by ODEO

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dasmodel.blog.hu/api/trackback/id/tr98459236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hufnagel István 2008.05.14. 10:55:49

Mi a világ legdrágább söre illetve mit ittál?

Balint 2008.05.14. 11:00:04

www.flickr.com/photos/pajesz/2449963614/

Blanka repülőútján történt a nagy értéknövekedés, ha emlékszel a sztorira. :-)
süti beállítások módosítása