HTML

Das Model

Tech, zene, közélet, politika talán. Személyes nem igazán.

Greader Shared

Nincs megjeleníthető elem

Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Flickr

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

#120

2005.12.21. 23:53 Balint

Voltam tegnap koncerten. Remek volt, nagyon. Spec. haverzenekarban egyik haver már nem játszik. Meglepődtem. Aztán sört ittam és koncertet néztem és voltak ezek a fiatal (mintha olyan kurva öreg lennék) srácok és bazmeg, irígy voltam. Így a születésnapom felé közeledve neurotikus leszek és a férfi klimax tipikus jeleit mutatom. De itt vagyok elmúltam x és nálam y-nal fiatalabbak turnéznak, míg mi... Szóval míg mi nem turnézunk, nem koncertezünk, sőt nem is... Najó de.

Biztos beáll mindenkinek az a helyzet, amikor úgy érzi, hogy lefele vezet az út. Nekem valahogy most, pedig ne járjon a pofám, lesz próbatermünk is talán. De akik velünk kezdtek egy időben bárhol (vagy később), azok már tartanak valahol. Csak mi szopunk?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dasmodel.blog.hu/api/trackback/id/tr9175444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása