HTML

Das Model

Tech, zene, közélet, politika talán. Személyes nem igazán.

Greader Shared

Nincs megjeleníthető elem

Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Flickr

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

#12

2007.03.06. 10:21 Balint

I am going to die at 72. When are you? Click here to find out!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dasmodel.blog.hu/api/trackback/id/tr41175172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sideburns (Bálint) 2007.02.05. 11:08:31

Én felírtam a megoldóképletet. :-)

harasara (harasara) 2007.02.05. 11:08:31

Interesting Fact #2: Guys are 10% MORE likely than gals to answer random math questions.

Interesting Fact #3: Guys are 8% MORE likely than gals to answer random math questions CORRECTLY.

Na most én nem válaszoltam meg, de ha megválaszoltam volna, valószínűleg rosszul tippeltem volna az eredményre. :)
süti beállítások módosítása