HTML

Das Model

Tech, zene, közélet, politika talán. Személyes nem igazán.

Greader Shared

Nincs megjeleníthető elem

Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Flickr

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Podcast: Avenue D

2007.03.11. 15:53 Balint

 


powered by ODEO

 

Sokat szöszöltem, míg kiválasztottam ezt a számot. A gond ott van, hogy az összes Avenue D nóta különböző és mindegyikben van egy kicsi, amit érdemes megmutatni. Nos, ezért ez egy kompromisszumos választás.

Update: Természetesen az odeo nem akarta megenni az eredeti nótát, így egy másikat választottam. Odeo rocks.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dasmodel.blog.hu/api/trackback/id/tr16175164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bálint (manoe@xg.hu) 2007.02.05. 11:08:31

Ez az ember örök. Geci a pina.

Twztd (Twztd) 2007.02.05. 11:08:31

Középen pedig Henry Rollins 25 éve, de azért őszen.

Update: és persze én még azt hittem, hogy viccelek. :P
http://www.anima2.dk/outthere/on%20our%20radar/400-rollins.jpg

Most akkor eldönthetné végre, hogy jövőre öregebb lesz egy évvel, vagy fiatalabb.

Közben leesett a címben bújdosó pajzánság is. De jó, de jó.

twztd (bazsibazs@gmail.com) 2007.02.05. 11:08:31

*Röfögés*
süti beállítások módosítása