HTML

Das Model

Tech, zene, közélet, politika talán. Személyes nem igazán.

Greader Shared

Nincs megjeleníthető elem

Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Flickr

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Branch

2009.01.18. 20:55 Balint

Életem 33%-a ipari titok. Ebből kifolyólag két út áll előttem. Vagy csillagozva írok, hogy a ******** folytatott megbeszélés alapján én leszek a ******* felelőse, ami maga után vonja, hogy tegnaptól én felügyelem a ***********-t. Nagyobb rálátásom lesz a ***** szekcióban folyó fejlesztésekre mint pl. a ****** vagy a ****** implementációjára.

B verzió, hogy folyamodok a blogolás és wiki ügyi hivatalnál egy inside bloghoz, amit aztán olvashat a sok finnugor meg germán barbár az intraneten. Te meg nem, már ha érdekelne egyáltalán.

A C verzió, hogy írok ide érdektelen dolgokat. A D meg az, hogy megoldom köztesen. Ez utóbbit most el is vetem, mert nem látom értelmét annak, hogy azon aggódjak, mikor basznak ki azért, mert a kelleténél több ETSI meg ITU szabvány számát írtam le egy bekezdésben.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dasmodel.blog.hu/api/trackback/id/tr12886120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása