HTML

Das Model

Tech, zene, közélet, politika talán. Személyes nem igazán.

Greader Shared

Nincs megjeleníthető elem

Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Flickr

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Diplomaterv: 17. nap

2008.12.22. 11:09 Balint

Helyesnek érzem azt, ha úgy nyitom a posztot, hogy:

Pixel Scull

Sajnos fogytán van a gyöngy egy Worriorra se telik és ahogy elnézem Sad Mac se lesz (pedig már kipixeleztem).

Ja igen, diplomaterv. Megcsináltam a fejezet címeket, ha ügyes vagyok már az oldaltörésekkel csinálok 8 oldalt (fuck yeah). Továbbá kezdenek befutni a szükséges információk, lassan írhatom. Csináltam némi költségvetést idő szempontjából, hogy a két ünnep között tudom meghúzni úgy a dolgot, hogy az újévben már csak csiszolni kelljen. Meglátjuk mi lesz. Január 7-én nem kipihenten fogok munkába állni, lehet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dasmodel.blog.hu/api/trackback/id/tr5836365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása