HTML

Das Model

Tech, zene, közélet, politika talán. Személyes nem igazán.

Greader Shared

Nincs megjeleníthető elem

Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Flickr

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

#144

2006.02.01. 21:24 Balint

"Hát ez kő primitív..." Ez volt az első gondolatom, amikor meghallgattam a Wolfmother Dimension című számának első két riffjét. Aztán jött valami. Blues skála úgy, ahogy Én szeretem. Aztán Sabbath-szerű dallam. "Bazmeeeeg!" Benne van a kosz, a lassulás, a dög, a húzás. Aztán felmásztam a honlapjukra és megláttam ezt:

Ez nem egy generator party (persze az is lehetne), hanem Ausztrália. Hüpp-hüpp, ausztrál akarok lenni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dasmodel.blog.hu/api/trackback/id/tr37175420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása