HTML

Das Model

Tech, zene, közélet, politika talán. Személyes nem igazán.

Greader Shared

Nincs megjeleníthető elem

Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Flickr

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

#161

2006.03.21. 00:09 Balint

Sokat gondolkoztam azon, hogy mi hiányzik. Aztán rájöttem. A tehetség. Nem kell erőltetni kérlek. Letiszult és azt merem(?) mondani, hogy nem vagyok tehetságes. Innét fakad az, hogy amit más öt perc alatt megcsinál, ahhoz nekem órák kellenek (figyelem, a függvény exponenciális). Persze görcsösen próbálok én is megfelelni, úgy csinálni, mintha tudnám. De valahol sejtem, hogy nekem az nem úgy jön. Nem csípőből. Sebaj, tehetségtelen emberekre is szükség van. Ugye.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dasmodel.blog.hu/api/trackback/id/tr68175403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása