HTML

Das Model

Tech, zene, közélet, politika talán. Személyes nem igazán.

Greader Shared

Nincs megjeleníthető elem

Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Flickr

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Szopóklész

2006.06.21. 21:38 Balint

Elhatároztam úgy x hónapja, hogy én most aztán szerzek új mobilt meg előfizetést is, mert úgy jobb nekem. Némi bénázás után rájöttem, hogy nekem az A szolgáltató kell.

El is mentem hétfőn az A szolgáltatóhoz. Előadtam nekik, hogy én akarok szerződést, készüléket, számhordozást. Erre az engem kiszolgáló ügyfélszolga közölte, hogy fáradjak át már a másik ügyfélszolgához, mert neki ez nem megy. Mondom jó. Persze megkérdeztem, hogy a másik ügyfélszolgának van fogalma-e róla, hogy én mit akarok. Erre mondta, hogy nem. Az anyád picsáját te Riós kurva, ha már itt ugatok neked, akkor a minimum az, hogy szólsz a másiknak, hogy jövök. Na mindegy... Átmentem a másik pulthoz és elaszondtam sirámom. Erre férfi ügyfélszolga mondta, hogy ha én számhordozok, akkor egykapuzás esetén előbb ők megkérdezik B (jelenlegi) szolgáltatót, hogy adja-e a számomat. És majd ha B szolgáltató esetleg adja, na akkor köthetünk szerződést. Kérdeztem, hogy nem-e lehetne-e előbb szerződést, aztán hordozást. De neeeeem... Mondom, akkor inkább kétkapuzunk, mert ha ezt ti akarjátok intézni, akkor várhatok ám télig. Mondottam volt, hogy akkor én kikérem azt a kurva számot, majd visszajövök.

Jövök egy szart, persze. Én ebbe a kócerájba vissza nem megyek, megyek inkább A másik kirendeltségéhez. Aznapra jegeltem a dolgot, mert ennyi frusztráció elég volt. Ennek lenyomata a hétfői poszt.

Kedden elmentem B szolgáltatóhoz, hogy akkor kérem a számomat. Mondják, hogy az 24 óra, aszt majd sms. Mondom jó.

Másnap - szerdán - a 25. órában végülis úgy döntöttem, ha már szarnak rám szólok. Az 968 menüpontos telefonos ügyfélszolgálati rendszerükben megtaláltam a számhordozás menüpontot, mire a központ kérte az ügyfélszámomat. A mit? 4 év alatt egy kártyás előfizetés elsőként megsemmisülő darabja a szerződés. Na mondom cseles, én is így csinálnám. Persze gépi az egész, még fenyegetni se lehet. De láss csodát, jött az sms, hogy na akkor mehetek érte. Bebattyogtam B-hez, kiadták a papírt. Ezek után átmentem A egy másik helyen levő kirendeltségéhez. Előadtam sirámomat, meg a papírokat, mire ügyfélszolga nő2nd közölte, hogy náluk olyan készülék nincs. Na mondom fasza, mit találnak még ki. Kérdem, hogy 12 hónapos részletre van-e? Mondja hogy nincs, mert hogy a bank amivel szerződnek az most valamit kavar és egyébként is van-e munkáltatói jogviszonyom? Munkáltatói mim? Mondom hagyjuk, megveszem kp (bazdmeg). Közölte, hogy menjek fel két emeletet a bevásárlókomplexumban, ott van meg minden.

Felmentem, odaszóltak a lentiek, tudták mi a téma. Kb. fél óra után lett szerződés, készülék meg időablak. Persze arról álmondi sem szabad, hogy addig kapok egy ideiglenes számot és fogyaszthatom a terméket. Az időablak meg ugye jövő hétre van először. Mondom jó, mostmár mindegy. Egyébként A szolgáltató második emeleti kirendeltsége módfelett kedves volt, mind ügyfélszolga nő3rd és nő4th. Hirtelen elhittem, hogy én vagyok a legfontosabb. Fél órás pettingünk után elindultam, hogy e örö e bódottá.

Felültem a klímás buszra, ami metró és robogtam haza. Mire csörög a számom és egy jellegzetes B szolgáltató beli számot jelez a telefonom. Wtf? Felveszem, erre beleszól ügyfélszolga nő5th, hogy úgy tudja én el akarom vinni a számomat. Mondom igen, helyes meglátás. Na de mégis miért? Hát mondom anyukám, ad1 már a hordozási engedély idején a kérvényhez lett rögzítve az ok, ad2. mert A-nál minden jobb (egy szart persze). Erre ügyfélszolga nő5th megszólal. Ha mond egy jobb ajánlatot, akkor maradok B-nél? Mondom anyukám, megkötöttem a szerződést már A-val, szóval bukta. Puszi pacsi.

Négy évig basztak felhívni, hogy konzumáljak náluk bármit. Semmi kurva ajánlattal nem kerestek meg, mi a faszt várnak? Vagy ezeket így számhordozási kérelemmel kell zsarolni?

Tanulság: Magyarországon a számhordozás is magyar. Van, tessék-lássék, csak majd jól megszopatnak vele.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dasmodel.blog.hu/api/trackback/id/tr40175359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása