HTML

Das Model

Tech, zene, közélet, politika talán. Személyes nem igazán.

Greader Shared

Nincs megjeleníthető elem

Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Flickr

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Tour de Grád

2006.07.27. 10:58 Balint

Hamarosan alkotói válságot hirdethetek, mert annyira hullaszagú volt az, amit előbb ideírtam. Egyébként most receptet keresek csirkemellre hangszerelve, de ennek megint improvizáció lesz a vége. Pajesz, a konyha Malmsteenje. \m/

Egyébként aztat szerettem volna elmondani, hogy megragtam Visegrádot oda és egy nappal később vissza. Gyorsan elmondom a tapasztalataimat, amik elég vegyesek.

Tehát Bp-Szentendre nem gáz. Azaz nem lenne gáz. Egy BP térképpel egész könnyen meg lehet találni a Budakalászi (asszem) HÉV állomást, amennyiben az Újpesti híd után nem tudnánk hol a bringaút. Onnétól csak egyenest kell menni a kerékpárúton és máris Szentendrén vagyunk. A gond igazából annyi, hogy az aszfalt végig iszonyat púpos. Amit lenyelnék, ha az autóút is az lenne. De az szép sima. Vesekő kizárt.

Szentendrétől easy dolog Leányújfalu. Azaz lenne. A szokásos helyi anomáliáktól eltekintve. Pl. az északi irányba, jobb oldalon haladó bicikliút a híd előtt megszűnik. Ami oké, ha észak felé megyek. De dél felé? Menjek szembe a forgalommal, vagy menjek át a túloldalra, majd 10 méter után vissza?

Persze ne legyünk telhetetlenek. Ezt túlélve nagyon kényelmes, partmenti út vezet Leányfalura. Ami a legutóbbi áradás óta több szakaszon tiszta iszap. A hétfői kiadós esőzés után itt nagyon szép dagasztás lett. Kellemes élmény 20 km-mel arréb is a lepattogó sárdarabokat nézegetni. Viszont a táj szép, meg le lehet menni a partra bringát mosni (én persze mire rászántam volna magam már késő volt).

Leányfalutól pedig 11-es főút. Elég jó. Leszámítva néha 4-5 kamiont egymást után, amik aztán adják a szelet. Az autósok full korrektek. Tahitótfalu és Dunabogdány között van egy hosszabb szakasz, ami sík és szépen átfú a szél a közeli vízpartra való tekintettel.

Aztán már Visegrád jön. A Dunabogdány-Visegrád szakasz nagyon árnyékos, tiszta kényelem és extra széles az út (legalábbis Pesthez képest). Utána én átkompoztam Nagymarosra, ahol tekintélyes mennyiségű sör várt, Szlovákiából importálva.

A visszaút mégjobb volt, mert addigra az iszap felszáradt nagyjából.

Ja igen. Stratégiai pontok. Első pihenőnek érdemes Szentendre, mondjuk a part. Hami, cigi, pisi és lehet nyomni tovább. Tahitótfalu és Dunabogdány északi végén van egy-egy közkút, amit érdemes letámadni fejáztatás céljából. Én legalábbis ezt tettem. Szentendrén a Duna korzón lehet konzumálni kaját, persze az árfolyam adott. Én visszafele egy lángosost próbáltam volna meg konzumációra rávenni, de annyira nem volt senki sehol, hogy csak a város határában vettem 4 nektarint és aszt ettem meg. Cukor és folyadék szempontjából mindenképpen jól jártam. Azt hiszem Leányfaluban van az út mellett egy pékárus, az még remek szórakozást nyújthat.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dasmodel.blog.hu/api/trackback/id/tr2175345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sideburns (Bálint) 2005.02.07. 00:36:16

Most mondd meg! És sarki kurvák se voltak.

Gibbon (gibbon@gmail.com) 2005.02.07. 00:36:16

másfél millió lépés 2006
kicsit kevés benne a szex, meg az erőszak
süti beállítások módosítása