HTML

Das Model

Tech, zene, közélet, politika talán. Személyes nem igazán.

Greader Shared

Nincs megjeleníthető elem

Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Flickr

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Zenélni

2008.02.05. 15:43 Balint

Amikor nagy ritkán megfogom az isten lábát, azaz sikerül olyan dallamokat egymás mögé raknom, amelyek túlmutatnak a riffelgető rokkeröcsi attitűdön, akkor nagyon boldog vagyok. Ezzel párhuzamosan a boldogságom folytán ötéves gyerekké változok, aki boldog-boldogtalannak azt mutogatja, hogy mit sikerült összehoznia egy szál gitár és egy zeneszerkesztő program segítségével. Ez utóbbira visszatekintve elég hülyén érzem magam. Végülis mit gondolhatnak az emberek, amikor egy ismerősük megzavarva őket aktuális tevékenységükben és holmi mp3 állományt tukmál rájuk? És aztán meg el is várja a buksisimogatást. Nem merek belegondolni.

Van egy másik része is. Csinálok valamit és az átmegy saját, valamint zenekarom rostáján, végül dal lesz belőle. Amikor pedig már sokadszorra játszuk el, akkor mindig meglepődök, hogy ezt én írtam? Legyen az a teljes dal, vagy akár egy rész belőle. Mindig meglep. Ilyenkor el nem tudom képzelni, hogy ilyesmi hogyan jött ki belőlem. Idegennek tűnik, de mégis tudom - hiszen ott voltam -, hogy én csináltam. Fura.

Elképzelhető, hogy az alkotás, meg az előadás másfajta lelki- és tudatállapotot követel meg, ezért érzek így.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dasmodel.blog.hu/api/trackback/id/tr61326470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kegya 2008.02.15. 17:30:35

Ezzel én is így voltam amikor az akusztikus dolgokat csináltuk. Letettem a gitárt a térdemre és csak hallgattam, mit játszotok és libabőröztem. Jó volt. Elmúlt. Szomorú vagyok miatta.

makréla · http://makrela.blog.hu/ 2008.02.21. 14:23:38

Most éreztem én ezt át igazán, mikor próbálok dalszövegféleségeket írni, és mikor sikerül, akkor kb ugyanebbe az állapotba jutok. A koncertezés része még hátravan, de egyszer majd az is meglesz.
süti beállítások módosítása