HTML

Das Model

Tech, zene, közélet, politika talán. Személyes nem igazán.

Greader Shared

Nincs megjeleníthető elem

Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Flickr

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Xanax

2008.02.20. 18:17 Balint

Már fogalmam sincs kinek és hol fejtettem ki azon meglátásomat, hogy a külföldieket - főleg a magasabb átlagkeresetet felmutató országok lakóit - onnét lehet legjobban felismerni, hogy nincs olyan kiégett képük, mint a magyaroknak. Bárhol utazom, elsőre kiszúrom. Az egész megjelenésükben benne van, hogy nincsenek megsavanyodva.

Mindez szép és jó, mindenki mentse fel magát azzal gyorsan, hogy de nekünk volt 40-100-150 év szovjet/osztrák/török. Nos, mai nap tükürbe néztem és rájöttem, hogy én is kezdem ezeket a tüneteket produkálni. Szépen besimulok a magyar társadalom kebelébe, kiégett, kiélt fejű leszek, aki 2x annyinak néz ki, mint amennyi.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dasmodel.blog.hu/api/trackback/id/tr11347467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

makréla · http://makrela.blog.hu/ 2008.02.20. 19:59:15

Szerintem az emberek túl sok minden miatt érzik szarul/húzzák fel magukat teljesen feleslegesen. Elvesztik az életszeretetüket, ami olyan, hogy el kell hinni és lesz. Nincsen titok.
süti beállítások módosítása