HTML

Das Model

Tech, zene, közélet, politika talán. Személyes nem igazán.

Greader Shared

Nincs megjeleníthető elem

Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Flickr

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

#284

2006.10.26. 18:09 Balint

Még vannak zavaros látomásaim a teflon tartalmú spray-es olajtól, de már tisztul a kép.

Akarok írni egy nagyelégiát a kerékpárról, mint fogalomról és annak aktuális megvalósulásairól és azok hibáiról.

Ezt most nem teszem, mert lusta disznó vagyok és egyébként is hol nem szarjátok le. Majd jön úgyis makréla és jól leoszt engem, hogy hülyeségeket beszélek.

Tehát csak annyit mondanék, hogy ismét és újfent letakarítottam a vörös ördögöt, kiszedtem a dzsuvát a fogaskoszorúból és befújtam olajjal még a hátsó agyat is a kis résen. Jameg féket állítottam. Meg az első váltót. Az minden hónapban elállítódik. Na ezért térek át egyszer SS-re.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dasmodel.blog.hu/api/trackback/id/tr19175272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bubus (kanai@pronet.hu) 2005.02.07. 00:36:16

kalap úr meg egy kurva.

sideburns (Bálint) 2005.02.07. 00:36:16

Muha :D Nem Cunci, Nunci!

twztd (bazsibazs@gmail.com) 2005.02.07. 00:36:16

Csavart Úr is kérné a bélánál tárgyalt SS-ét
(ti., hogy http://img70.imageshack.us/img70/4600/doubletcloseup1024x7685em.jpg ).

Cunci vagy Mikulás, vegyél nekem!

sideburns (Bálint) 2005.02.07. 00:36:16

Bubus egy igazi jóbarát!

Bubus (Kanai@pronet.hu) 2005.02.07. 00:36:16

még a bringád is büdös kommunista. elképesztö.
süti beállítások módosítása