HTML

Das Model

Tech, zene, közélet, politika talán. Személyes nem igazán.

Greader Shared

Nincs megjeleníthető elem

Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Flickr

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Státuszriport

2006.12.06. 22:47 Balint

Ahhoz némi mondanivaló is kéne, hogy tartalom legyen. Történt az, hogy úgy döntöttem levetkőzöm a kódot és nem fogok panaszkodni. Wehehehe... Najó, törekszem rá.

Egyébként annyi van, hogy - ahogy az az előző bejegyzésből látszik - OTDK-n fogok részt venni, amire nagyon büszkve vagyok egyrészt - ó igen, igen-igen - másrészt nem annyira, mert én ott voltam te meg nem. És mivel ott voltam láttam, hogyan csinálják a kolbászt (ez egy metafóra, ééértem?).

Egyébként holnap IHM koncert lesz a Kultiplex-ben és annyira lokálpatrióta vagyok, hogy én koncertre is csak a kerületbe járok. Na inni persze a Duna túloldalára.

Megemlíthetnők még, hogy bannolták azt a két embert a hup.hu-ról, akiért érdemes volt a kommenteket olvasni, azaz Lics meg Gabu. Ez mély szomorúsággal tölt el engemet, így a hup már a humor oldalát se tudja hozni. Ez van, süllyedünk.

Karácsonyra kértem zenekaros pólót angliából és remélem kapok is, mert akkor gecikemény leszek egy csoffadt Killing Joke pólóban, amiről a magyar parasztkispolgár azt se tudja, hogy mi az.

Felkerültünk az audioplanet stúdió referencia oldalára és ez minket nagyon büszkévé tesz. \m/ 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dasmodel.blog.hu/api/trackback/id/tr37175248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása