HTML

Das Model

Tech, zene, közélet, politika talán. Személyes nem igazán.

Greader Shared

Nincs megjeleníthető elem

Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Flickr

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Mennyit érek

2008.03.03. 18:30 Balint

Az elmúlt hat hónapban minden igyekezetem ellenére bőségesen jutott időm arra, hogy gondolkozzak. Mielőtt azt gondolnád, hogy nagy filozófiai és életbölcsességi eszmefuttatásokat olvashatsz, figyelmeztetlek, hogy nem.

Ebben a jobbára termékelten és sokszor apatikus időszakomban sikerül némileg megértenem saját hibáim egy részét és megérteni azt, hogy mennyi felelősségem van általában a dolgok alakulásában. Az utóbbira a válasz röviden: Sok.

Arra kellett rájönnöm, hogy ha el akarok érni valamit csak magamra számíthatok. Mielőtt arra gondolnál, hogy következik a "egyedül vagyok, senki sem segít, csak magamra számíhatok sirám hardcore zenekarra hangszerelve" rész, hát nem. Egyszerűen arról van szó, hogy amíg nem teszek meg mindent egy ügy érdekében nincs jogom elvárni mástól, hogy segítsen. Az engem terhelő felelősséget nem testálhatom át másra azzal, hogy széttárom a karom és hangosan panaszkodok arról, hogy ebben a kurva országban... Amíg van az a legkisebb dolog, ami rajtam múlik, amit én is megtehetek, addig meg kell tennem és nem várhatom el mástól, hogy megtegye.

Ha pedig meglépem ezeket, a dolgok működnek. Nem más hibája az én mulasztásom, csakis az enyém. Ha pedig nem lépem meg, egyetlen egy dolgot tehetek. Elfogadom és felvállalom, hogy nem voltam képes erre.

What can be done is done.

Szólj hozzá!

Címkék: énblog felelősség

A bejegyzés trackback címe:

https://dasmodel.blog.hu/api/trackback/id/tr91363858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása